dargons PBF

Lubisz smoki? Jeśli tak to zarejestruj sie!

Ogłoszenie

zapraszam na strone

#1 2010-03-11 19:31:06

Saturo

sławny jeździec

Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 185
Punktów :   

PD

í varden abr du Shur'tugals gata vanta.- Jeden z Jeźdźców prosi o otwarcie przejścia
Aiedail - gwiazda zaranna
arget - Srebro
Argetlam - Srebrna ręka
Atra gülai un ilian taught ono un atra ono waíse skölir frá rauthr. - Niechaj dobry los i szczęście stale ci sprzyjają i chronią cię ode złego.
Böetq istalri! - Szeroki ogień!
breoal - rodzina; ród
brisingr - ogień
Deloi moi! - Ziemio, przemień się
delois - roślina o zielonych liściach i fioletowych kwiatach
Domia abr Wydra - Władza Losu (księga)
dras - miasto
draumr kópa - senna wizja
Du grind huildr! - Zatrzymać bramę!
"Du Silbena Datia" - "Mgły westchnień" (pieśń)
Du Súndavar Freohr - Śmierć  Cieniom
Du Vrangr Gata - Kręta Ścieżka
Du Weldenvarden - Strzegący las
Edoc'sil - Niezdobyty
eitha - idź, odejdź
Eka aí friai un Shur'tugal! - Jestem Jeźdźcem i przyjacielem!
ethgri - przywołać
Fethrblaka, eka weohnata néiat haina ono. Blaka eom let lam. - Ptaku, nie zrobię ci krzywdy. Siądź mi na dłoni.
garjzla - światło
gath un reisa du rakr! - Połącz i podnieś się mgło!
gedwëy ignasia - lśniąca dłoń
Gëuloth du knífr! - stęp nóż!
Helgrind - Wrota Śmierci
hvitr - biały
iet - mój (potocznie)
jierda - pęknij, złam się, uderz
Jierda theirra kalfis! - połam im łydki!
Manin! Wyrda! Hugin! - Pamięć! Los! Myśl!
Moi stenr! - Kamieniu, przemień się!
Nagz reisa! - Kocu, unieś się!
Osthato Chetowä - Mędrzec w Smutku Pogrążony
pömnuria - mój (uroczyście)
Ristvak'baen - Miejsce Smutku (baen-- użyte tutaj i w nazwie Urû'baen, stolicy imperium-- to słowo wyrażające okropny smutek/żal)
seithr - czarownica
Shur'tugal - Smoczy Jeździec
Skulblaka, eka celöbra ono un malabra ono un onr Shur'tugal né haina. Atra nosu waíse fricai. - Smoku, darzę cię szacunkiem i nie mam złych zamiarów wobec ciebie i twego Jeźdźca. Zostańmy przyjaciółmi
slytha - sen
Stenr reisa! - Unieś się kamieniu!
thrysta - pchać, zgniatać
Thrysta deloi - Zgniatać ziemię.
Thverr stenr un atra eka hórna! - Przeniknij kamień i pozwól mi słyszeć!
Togira Ikonoka - Kaleka Uzdrowiony
tuatha du orothrim - wyciszenie mądrości głupca (poziom szkolenia Jeźdźców)
vanyali - elf
Varden - Strażnicy
vöndr - cienki prosty patyk
Waíse heill! - bądź uzdrowiony!
Wiol pömnuria ilian. - Dla mego szczęścia
wyrda - los
yawë - więź zaufania

Z Najstarszego:

adurna - woda
Agaeti Blödhren — Święto Przysięgi Krwi
Aiedail - gwiazda zaranna
Argetlam — Srebrna Ręka
Atra esterni ono thelduin/ Mor'ranr lifa unin hjarta onr/ Un du evarinya ono varda. — Niechaj sprzyja ci szczęście/ pokój zamieszka w sercu/ a gwiazdy cię strzegą.
Atra guliä un ilian tauthr ono un atra ono waise skölir fra rauthr. — Niechaj dobry los i szczęście stale ci sprzyjają i bądź ochroną od złego.
Atra nosu valse vardo fra eld hórnya.- Obyśmy byli chronieni przed wszystkimi.
Bjartskular - Jasnołuska
blöthr - stój, prrr
Brakka du vanyali sem huildar Saphira un eka! - Osłab magię, która przytrzymuje Saphirę i mnie!
brisingr — ogień
Dagshelgr - Święty Dzień
draumr kopa - senna wizja
Du Fells Ningoröth — Góry Jałowe
Du Fyrn Skulblaka - Wojna ze Smokami
Du Völlar Eldrvarya — Płonące Równiny
Du Vrangr Gata — Kręta Ścieżka
Du Weldenvarden - Las, Który Strzeże
dvergar — krasnoludy
ebrithil - mistrz
edur — wysokie wzgórze, wzniesienie
Eka fricai un Shur'tugal. - Jestem Jeźdźcem i przyjacielem.
elda — przydomek, oznaka wielkiego szacunku, używany przy imionach obu płci
Eyddr eyreya onr! - Opróżnij uszy!
fairth - obraz, sporządzony za pomocą magii
finiarel - przydomek, którym obdarza się obiecującego młodzieńca
Fricai Andlår - przyjaciel śmierci (trujący grzyb)
Gala O Wyrda Brunhvitr/ Abr Berundal vandr-fódhr/ Burthro lauf-sblädar ekar undir/ Eom kona dauthleikr... - Śpiewaj, sędziwy Losie/o nieszczęsnym Berundalu/ zrodzonym pod liśćmi dębu/ z kobiety śmiertelnej...
ganga apar - cofać się
ganga fram — iść naprzód
Gath sem oro un lam iet. — Złącz tę strzałę z moją ręką, sprowadź tę strzałę
gedwëy ignasia — lśniąca dłoń
Gëuloth du knifr! - Stęp nóż!
haldthin - bieluń dziędzierzawa
Helgrind — Wrota Śmierci
hlaupa — biegnij
hljödhr — milczący, cichy
jierda - pęknij, złam się, uderz
kodthr — łap
Kvetha Fricai. - Bądź pozdrowiony, przyjacielu,
lethrblaka - nietoperz, wierzchowiec Razaców (dosłownie „poruszający
skórą") letta — stój
Letta orya thorna! - Zatrzymaj te strzały!
Losna kalfya iet. — Uwolnij moje łydki,
malthinae - uwięzić, zatrzymać w miejscu, krępować
nalgask — mieszanina pszczelego wosku i olejku z orzechów laskowych,
służąca do nawilżania skóry
Osthato Chetowä — Mędrzec w Smutku Pogrążony
Reisa du adurna. — Podnieś wodę.
rd'sa — podnieś się, powstań
Se mor'ranr ono finna. - Obyś odnalazł spokój.
Sé onr sverdar sitja hvass! - Oby wasze miecze pozostały ostre!
Sé orum thornessa hâvr sharjalvi lifs. - Oby ten wąż poruszał się jak za życia.
skölir — tarcza, osłona
Skölir nosu fra brisingr! — Osłoń nas przed ogniem!
sköliro - chroniony, osłonięty
skulblaka — smok (dosłownie: „poruszający łuskami")
Srydja unin mor'ranr, Hrothgar Könungr. — Spoczywaj w pokoju, królu Hrothgarze.
svit'kona — uroczysty przydomek dla elfki obdarzonej wielką mądrością
thrysta - pchać, zgniatać
Thrysta vindr. — Zgnieć powietrze.
Togira Ikonoka - Kaleka Uzdrowiony
Varden - Strażnik
Vel ed'nradhin iet ai Shur'tugal. - Daję słowo Jeźdźca.
Vinr Alfakyn — przyjaciel elfów
vodhr - przydomek dla szanowanego mężczyzny
vor - przydomek dla mężczyzny, bliskiego przyjaciela
Waise heill! - Bądź uzdrowiony!
Wiol ono. — Dla ciebie.
wyrda — los
Wyrdfell - elficka nazwa Zaprzysiężonych
yawë — więź zaufania
Zarroc — nieszczęście

Z Brisingr

Adurna risa — Wodo, podnieś się.
Agaeti Blódhren - Święto Przysięgi Krwi (organizowane raz na stulecie na pamiątkę pierwotnego paktu, zawartego przez ludzi i elfy.
alfa-kona - elfka, kobieta-elf
Athalvard - organizacja elfów, dążąca do zachowania ich wierszy i pieśni
Atra du evarinya ono varda, Dathedr-vodhr - Niechaj gwiazdy czuwają nad tobą, czcigodny Dathedrze.
Atra esterni ono tłielduin, Eragon Shur'tugal - Niechaj sprzyja ci szczꜬcie, Eragonie Smoczy Jeźdźcze.
Atra gulia un ilian tauthr ono un atra ono wafse skóliro fra rauthr - Niechaj dobry los i szczęście stale ci sprzyjają i i chronią od złego.
audr — w górę
Bjartskular - Jasnołuska
Blódhgarm - Krwawy Wilk
brisingr - ogień
Brisingr, iet tauth - Ogniu, chodź za mną.
Brisingr raughr! — Czerwony ogień!
deyja - giń
draumr kopa — senna wizja
dróttningu — księżniczka
Du deloi lunea - gładka ziemia/grunt
Du Namar Aueboda - Odebranie Imion
Du Vrangr Gata - Kręta Ścieżka
edur — wysokie wzgórze, wzniesienie
Eka eddyr ai Shur'tugal... Shur'tugal... Argetlam - Jestem Smoczym Jeźdźcem... Smoczym Jeźdźcem... Srebrną Ręką.
Eka elrunono — Dziękuję ci.
elda - przydomek, oznaka wielkiego szacunku, używany przy imionach obu płci
Eldhrimner O Loivissa nuanen, dautr abr deloi/Eldhrimner nen ono wc-ohnatai medh solus un thringa/Eldhrimner un fortJia onr feon vara/ Wiol allr sjon - Rośnij, o piękna Loivisso, córo ziemi/Rośnij, jak to byś czyniła w słońcu i w deszczu/Rośnij i wydaj z siebie wiosenny kwiat/by wszyscy go ujrzeli.
Eldunari — serce serc
Erisdar — pozbawione płomieni latarnie, używane przez elfy i krasnoludy
(nazwane na pamiątkę elfa, który je wynalazł) faelnhr — elfi trunek
fairth - obraz, sporządzony za pomocą magii na łupku bądź kamieniu
fell - góra
finiarel - przydomek, którym obdarza się obiecującego młodzieńca nauga - leć
fram - naprzód
Fricai onr eka eddyr - Jestem twoim przyjacielem, ganga — idź
Garzjla, letta! - światło, zgaśnij! (dosłownie: stój) gedwey ignasia — lśniąca dłoń
Helgrind — Wrota Śmierci
Indlvarn - pewien szczególny rodzaj połączenia smoka i Jeźdźca
jierda - pęknij, złam się, uderz
kónungr - król
Kuldr, rdsa lam iet un maltłiinac unin bollr - Złoto, wznieś się do mej
dłoni i zwiąż w kulę.
kveykva — piorun
lamarae - tkanina utkana z nici wełnianych i pokrzywowych (podobna
do splotu wełniano-lnianego, ale lepszej jakości)
letta - stój
Liduen Kvaedhi — pismo poetyckie
loivissa - błękitna lilia o wydłużonych kielichach, rosnąca w Imperium maela - cisza naina - rozjaśnić
nalgask - mieszanina pszczelego wosku i olejku z orzechów laskowych, służąca do nawilżania skóry
Nen ono weohnata, Arya Dróttningu - Jak sobie życzysz, księżniczko Aryo.
seithr — wiedźma
Shur'tugal - Smoczy Jeździec
slytha - sen
Stern rd'sa! - Kamieniu, podnieś się!
svit-kona - uroczysty przydomek dla elfki obdarzonej wielką mądrością talos - kaktus, rosnący w okolicach Helgrindu
thaefathan - gęstnieć
Thorta du ilumeo! - Mów prawdę!
vakna - budzić się
vodhr — przydomek dla szanowanego mężczyzny
vor — przydomek dla mężczyzny-bliskiego przyjaciela
Waise heill! — Bądź uzdrowiony!
yawe - więź zaufania
kulblakas Ven
Pozwala widzieć jeźdźcowi oczami smoka. (I)
Koszt many - 120pkt Many za każdy post.

Togira
paraliżuje wroga (I)
koszt many 100 za pierwszym razem a później co post 20 many

Slytha
Sen (I)
Czar szczególnie przydatny dla szpiegów i skrytobójców którzy nie lubią niewinnych ofiar, ten czar pozwala uśpić wybrany cel aż ktoś go obudzi zaklęciem lub manualnie (nawet smoka)
Koszt - 150pkMany

Vaknia
Obudź się(I)
Czar który obudza śpiąca osobę
koszt - 10pktMany


Manin Maaner
Przeszukaj pamięć (II)
Czar pozwalający na przeszukanie pamięc innej osoby, o ile ta nie ma podniesionej bariery
koszt - 100pkt Many

Manin khizz
Wyczyść pamieć (III)
Czyści pamięć innej osoby z wybranych przez nas wspomnień.
koszt - 200pkt Many od wspomnienia

Thorta du ilumeo!
Mow prawdę (II)
Czar pozwala dowiedzieć się prawdy od danej osoby na 5 pytań
koszt - 500pktMany

Zar'rac skölir
Bolesna tarcza (II)
ta tarcza chroni cie przed atakami i dodatkowo odbija atak na przeciwnika
koszt - 120pktMany

Letta orya thorna
Zatrzymaj strzały (II)
Dobry czar w czasie wojny który pozwala zatrzymać strzały lecące w twoim kierunku
koszt - 800pktMany

Hugin Maaner
Przeszukaj myśli (I)
Czar pozwalający na zbadanie intencji innej osoby o ile ta nie ma podniesionych barier.
koszt - 150pkt Many

Draumr kopa
senna wizja (II)
Patrząc np. na wodę, lub na coś takiego( na jakieś podłoże), wytwarzamy obraz, na którym pokazuje się osoba, którą chcemy zobaczyć, i jeśli jest w miejscu w którym my kiedyś byliśmy, widzimy także otoczenie.
koszt - 300pkt Many

Eyddr eyreya onr
Opróżnij uszy (I)
Czar polegający na odcięciu zmysłu słuch naszego lub dotkniętego wroga
koszt - 250pkt Many

Hljödhr hrok
Milcz
Czar powodujący u wroga nie możliwość wydawania dźwięków
koszt - 120pkt Many

Losna kalfya ...
uwolnij moje... (I)
Czar pozwalający na uwolnienie sparaliżowanych zaklęciem części ciała. Aby uwolnić inną osobę należy ja dotknąć.
koszt - 300pkt Many

Malthinae
paraliż (I)
Czar zatrzymujący w miejscu wybraną istotę. Działą w odległości nie więcej niż 10 m od nas
koszt - 500pkt Many

Skölir nosu fra brisingr/torm/vindr/adurna
ochroń przed ogniem/burzą/powietrzem/wodą (III)
Czar odpierający jeden z powyższych żywiołów
koszt - 500pkt Many

Du grind huildr hugin
Wznosi barierę wkoło naszego umysłu (I)
koszt - 30pkt Many

Gëuloth du knífr
Stęp nóż (I)
czar służący do tępienie broni przeciwnika
koszt - 120pkt Many

Jierda theirra ...
połam ... (kończyny) (II)
Czar służący do łamania rak lub nóg
koszt - 500pkt many

Thverr stenr un atra eka hórna
Przeniknij kamień, pozwól mi słyszeć (I)
Czar pozwalający na słyszenie przez ściany
koszt - 30pkt Many

Brakka du vanyali sem huildar
Osłab czar (III)
Czar pozwalający na osłabienie czaru naszego przeciwnika nawet o 50%
koszt - 600pkt Many
Garjzla
światło (I)
Czar powoduje pojawienie się na naszej dłoni święcącej kuli która może oświetlać nam drogę
koszt - 20pkt Many

Atra esterni ono thelduin/ Mor'ranr lifa unin hjarta onr/ Un du evarinya ono varda.
Niechaj sprzyja ci szczęście/ pokój zamieszka w sercu/ a gwiazdy cię strzegą. (II)
Czar błogosławieństwa pozwala na uniknięcie zasadzek. (np zanim skosztujemy zatrutej wody zorientujemy się że jest zatruta, coś skłoni nas do ominięcia przeszkody jak i zwiększa szanse na uniknięcie ataku) przez 3 dni od udzielonego nam błogosławieństwa.
koszt - 600pkt Many

Derain Manin, Wyrda, Hugin
Przywóc Pamięć, Los, Myśl (II)
Czar pozwalający na odzyskanie pamięci.
koszt - 450pkt Many

Waíse heill
bądź uzdrowiony (I)
Czar uzdrawiania
Koszt - 150pkt Many

Atra nosu valse vardo fra eld hórnya
Obyśmy byli chronieni przed wszystkimi (III)
Błogosławieństwo chroniące nasz przed czarami żywiołów przez 3 dni od jego nałożenia
koszt - 700pkt Many
Fricai
Zatrucie (I)
Pozawala zatruć broń, dzięki czemu rany będą bardziej bolesne.
U smoków: pozwala podczas ugryzienia na zatrucie rany wroga.
Koszt - 10pkt Many

Fricai Dooke
Trujący Gaz (I)
Zdolność polegająca na wypuszczeniu z ust/pyska sporych ilości trującego gazu. Gaz może skutecznie powstrzymać przeciwnika choć silny wiatr czyni go nieskutecznym. Oponent czyje się źle, ma bóle brzucha i zawroty głowy i bardzo ciężko jest mu kontynuować walkę.
Koszt - 150pkt Many


Zarroc
Pech (III)
Powoduje ze twój przeciwnik ma obniża wszystkie statystki o 10 punktów (mana 100) i ma o 50% trudniejsze unikanie
koszt - 600pktMany


Fricai adurna
Nie Dla Smoków
Zatrucie wody (II)
Dotknięty zbiornik wody, rzeka, kałuża, czy studnia zmienia barwę na brunatnoczerwoną. Taka woda powoduje omdlenia i choroby.
koszt - 300pkt Many

Fricai brisingr
Płonący gaz (II)
Tylko dla smoków!
Smoki wypuszczają z pyska opary trującego gazu, które w zetknięciu z ogniem wybuchają z 2 razy większą siłą niż wcześniejszą pocisk ognia. Można tym skutecznie zablokować większość ataków ognia jak i zwiększyć siłę czaru sojusznika.
koszt 400 - pkt Many

Fricai delois
Nie Dla Smoków
trujące kwiaty (II)
Zaczarowanie Kwiatów, które zaczynają wydzielać sennie działający zapach, którym mogą zatruć wrogów.
koszt - 45pkt many
Vindr
Podmuch (I)
Tworzy niewielkie podmuchy powietrza, które strzelają z naszych otwartych dłoni. Nie się w stanie zranić wroga ale mogą nam pomóc w gaszeniu ogniska lub nadaniu podczas walki przedmiotowi cech wiatru.
U smoków: Wywraca przeciwników.
Koszt - 10pkt Many


Vindr Paalin
Powiew (I)
Polega na tym że wypuszczamy z rąk powiew powietrza, który może przewrócić naszych przeciwników.
koszt - 150pkt Many
U smoków: Zdecydowanie silniejszy niż u ludzi

Vindr Skölir
NIE DLA SMOKÓW (I)
Wietrzna tarcza
Użytkownik wyprostowuje rękę tworząc przed sobą ścianę powietrza która całkowicie go zasłania.
Koszt - 250pktMany

Vindr suur
Wietrzny pocisk (I)
Czar net polega na stworzeniu między dłońmi sporej kuli powietrza którą możemy pchnąć w przeciwnika.
U smoków: Polega na skoncentrowaniu odpowiednich związków w płucach, a następnie wypluciu ich w formie olbrzymiej kuli powietrza. Kulę można wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i zmiażdżyć go ciśnieniem kuli, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w kierunku dalej położonego wroga wtedy kula poturbuje go tylko. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne obrażenia, które mogą nieźle poprzeszkadzać w dalszej walce.
koszt - 200pkt Many

Vindr kiire
Kula Wiatru (I)
Ten czar jest niemalże identyczny jak Vindr suur, z tym że kula mknie z niezwykłą prędkością i jej uniknięcie jest bardzo trudne. Smoki tworzą ją niezwykle silnymi machnięciami skrzydeł.
koszt - 300pkt Many

Vindr leitte
-owietrzna osłona (I)
Rozrzucamy w okół siebie podmuchy wiatru które zaczynają wirować wokół nas tworząc coś na wzór kopuły, która może odbić strzały i skutecznie uniemożliwić zbliżanie się do nas.
koszt - 500pkt Many

Vindr õhk
Smoczy Oddech (II)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na stworzeniu w pysku specjalnej mieszanki powietrza i drobin pyłu. Wydychane powietrze z nie zwykłą szybkością uderza w przeciwników raniąc ich drobinami kurzu, który nie dość że może pokaleczyć to jeszcze ogranicza widoczność.
koszt - 150pkt Many


Vindr Jõgi
Tornado (II)
tylko dla smoków!
Smoki swoimi potężnymi skrzydłami wywołują tornado który pochłania wielu przeciwników dezorientuje ich i rozbija o różne drzewa, kamienie itp.
koszt - 400pkt Many

Vindr suitsu
Zamieć (II)
Tylko dla smoków!
Smoki wydmuchują z nozdrzy olbrzymie ilości gęstego powietrza, które utrudnia zlokalizowanie ich prze wrogów.
koszt - 50pkt Many

Vindr voog
Huragan (III)
Tylko dla smoków!
Smoki machając skrzydłami tworzą niesamowity huragan, który wyrywa drzewa z korzeniami, wzbudza na wodzie olbrzymie fale i niszczy wszystko co znajdzie na swojej drodze.
koszt - 350pkt Many

Vindr Baakura
Powietrzne więzienie (III)
Tylko dla smoków!
Smok wypuszcza z ust potężny powiew powietrza z małymi który owiewa przeciwnika zamykając go w kuli wirującego powietrza. Kiedy przeciwnik się zbliża do jej ścian jest dotkliwie kaleczony przez rozpędzony wiatr, który z każdym okrążeniem przybiera na sile.
Koszt: 600pkt Many
Torm
Ładunki elektryczne(I)
Tworzy niewielkie ład. elektryczne które strzelają z naszych otwartych dłoni. Nie się w stanie zranić wroga ale mogą nadać podczas walki przedmiotowi dodatkowe zdolności porażające lub paraliżujące.
U smoków: plucie iskrami.
Koszt - 10pkt Many


Torm Paalin
Błyskawice(I)
Polega na tym że wyrzucamy z rąk w górę 20 małych piorunów, które potem spadają na ziemię. Jeżeli piorun trafi w przeciwnika poparzy go i dezorientuje, jeśli nie możne podpalić teren na który spadł.
koszt - 150pkt Many
U smoków: Wystrzelenie na raz 20 małych piorunów.

Torm Skölir
NIE DLA SMOKÓW
Elektryczna tarcza(I)
Użytkownik wyprostowuje rękę tworząc przed sobą ścianę z porunów która całkowicie go zasłania.
Koszt - 250pktMany

Kveykva
Piorun (I)
O wiele silniejszy od błyskawic jest zarówno szybki i trudny to uniknięcia ponieważ atakuje z nieba jest również trudniejszy i kosztowniejszy to przywoływania, Smoki mogą atakować trzema piorunami pozwalając im na atakowanie wiele czelów.
Koszt - 30pktMANY od pioruna

Torm suur
Pocisk Energii(II)
Czar net polega na stworzeniu między dłońmi sporej kuli z piorunów którą możemy pchnąć w przeciwnika.
U smoków: Polega na skoncentrowaniu odpowiednich związków w płucach, a następnie wypluciu ich w formie olbrzymiej kuli energii. Kulę można wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i natychmiast zgasić, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w kierunku dalej położonego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne poparzenia, które mogą nieźle poprzeszkadzać w dalszej walce gdyż może być sparalizowany.
koszt - 200pkt Many

Torm kiire
Piorun Kulisty(III)
Ten czar jest niemalże identyczny jak Torm suur, z tym że kula mknie z niezwykłą prędkością i jej uniknięcie jest bardzo trudne.
koszt - 300pkt Many

Torm leitte
Burzowa osłona(II)
Rozrzucamy w okół siebie drobiny ład. elektrycznych które zaczynają wirować wokół nas tworząc coś na wzór kopuły, która może spalić strzały i skutecznie uniemożliwić zbliżanie się do nas.
koszt - 500pkt Many

Torm õhk
Smoczy Oddech(I)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na stworzeniu pocisku energii w pysku ale ugaszeniu go tuż przed wypluciem. Wydychane powietrze zawiera wolne elektrony, które powodują piecze skóry przeciwników, dezorientują ich i zmieniają przepływ impulsów nerwowych (np kiedy przeciwnik chce podnieć nogę podnosi rękę itp.), lecz to nie wszystko... Po około sześciu sekundach temperatura powietrza zwiększa się o tyle, że w powietrzu wytwarza się olbrzymia ilość energii, która z dość dużą szybkością uderza we wroga ogłuszając go.
koszt - (gorące powietrze) 20pkt Many
koszt - (ogłuszenie energią) 250pkt Many

Torm Jõgi
Rzeka Energii(II)
tylko dla smoków!
Umiejętność polega na zmieszaniu związków tworzących ognień ze śliną. Z tej właśnie mieszanki powstaje wizualna forma energii(laser), którą smoki tworzą w gardle. Muszą wypluć ją natychmiast, ponieważ parzy ona gardło i pysk - przy zwlekaniu choćby przez parę sekund można nieźle się poparzyć. Energia ta z dużą szybkością uderza we wroga i może spowodować naprawdę ciężkie poparzenia. Jest bardzo niewiele sposobów na oswobodzenie się z takiej pułapki.
koszt - 400pkt Many

Torm suitsu
Gwiezdny Pył(II)
Tylko dla smoków!
Smoki wydmuchują z nozdrzy olbrzymie ilości niemigoczących ładunków elektrycznych, które utrudniają zlokalizowanie ich prze wrogów.
koszt - 50pkt Many

Torm vaditti
Burza(III)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na przywołaniu kilkudziesięciu błyskawic, które trafiają we wrogów. W większości przypadków technika kończy się śmiercią wroga.
koszt - 350pkt Many

Torm Baakura
Paraliżujące tornado(III)
Tylko dla smoków!
Smok wypuszcza z ust potężny powiew naładowanego elektrycznie powietrza który owiewa przeciwnika zamykając go w paraliżującym tornadzie.
Koszt: 600pkt Magii
Adurna
Krople wody(I)
Tworzy niewielkie krople które strzelają z naszych otwartych dłoni. Nie się w stanie zranić wroga ale mogą dostarczyć nam odrobinę wilgoci. Pozwala też nasycić broń wodą lub lodem.
U smoków: plucie.
Koszt - 10pkt Many


Adurna Paalin
Deszcz lodu(I)
Polega na tym że wyrzucamy z rąk w górę 20 małych kul wody, które potem spadają na ziemię w postaci lodowych pocisków. Jeżeli kula trafi w przeciwnika może go pokaleczyć i poobijać
koszt - 150pkt Many
U smoków: Wystrzelenie na raz 20 małych kul lodu.

Adurna Skölir
NIE DLA SMOKÓW
Wodna tarcza(I)
Użytkownik wyprostowuje rękę tworząc przed sobą ścianę wody która całkowicie go zasłania.
Koszt - 250pktMany

Adurna istarlri
Lodowa Fala uderzeniowa (I)
Jest to atak polegający na tym ze gracz wytwarza lodowatą fale uderzeniową która ogólnie tylko zadaje (lekkie) obrażenia, jednak gdy coś wodnistego lub metalowego jest w pobliżu automatycznie zamarza ( Istoty mało odporne na lód mogę strasznie oberwać od tego) atakuje wiele wrogów
koszt - 250pktMany

Adurna suur
Wodny pocisk(II)
Czar ten polega na stworzeniu między dłońmi sporej kuli wody którą możemy pchnąć w przeciwnika.
U smoków: Polega na skoncentrowaniu odpowiednich związków w płucach, a następnie wypluciu ich w formie olbrzymiej kuli wody. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne obrażenia, które mogą nieźle poprzeszkadzać w dalszej walce.
koszt - 200pkt Many

Adurna kiire
Kula Wody(III)
Ten czar jest niemalże identyczny jak Adurna suur, z tym że kula mknie z niezwykłą prędkością i jej uniknięcie jest bardzo trudne.
koszt - 300pkt Many

Adurna leitte
Wodna osłona(II)
Rozrzucamy w okół siebie drobiny lodu i wody które zaczynają wirować wokół nas tworząc coś na wzór kopuły, która może skutecznie uniemożliwić zbliżanie się do nas.
koszt - 500pkt Many

Adurna õhk
Smoczy Oddech(I)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na stworzeniu wody w pysku i ochłodzeniu jej tuż przed wypluciem. Wydychana para zaczyna robić się niezwykle zimna, piecze skórę przeciwników, powoduje, że sztywnienie mięśni i czują dyskomfort, lecz to nie wszystko... Po około sześciu sekundach temperatura powietrza spada o tyle, że przeciwnik zaczyna zamarzać
koszt - (zimna powietrze) 20pkt Many
koszt - (zamrożenie wroga) 250pkt Many

Adurna Jõgi
Rzeka Wody(II)
tylko dla smoków!
Umiejętność polega na zmieszaniu związków tworzących wodę ze śliną. Z tej właśnie mieszanki powstaje kleista maź, którą smoki tworzą w gardle. Maź z dużą szybkością uderza we wroga i może spowodować spowolnienie przeciwnika, po czym na dodatek zastygnąć, zamykając przeciwnika w twardym więzieniu. Jest bardzo niewiele sposobów na oswobodzenie się z takiej pułapki.
koszt - 400pkt Many

Adurna suitsu
Mgła(II)
Tylko dla smoków!
Smoki wydmuchują z nozdrzy olbrzymie ilości mlecznego dymu, który utrudnia zlokalizowanie ich prze wrogów.
koszt - 50pkt Many

Adurna voog
Strumień wody(III)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na wypluciu dużej ilości wody. Jest to ulubiona forma używania wody przez smoki. Woda formuje się w ogromny strumień o olbrzymim ciśnieniu, posiadający niezwykłą szybkość. Niestety, jeśli nie posiadamy odpowiedniego ani go zamrażać przeszkolenia, nie możemy owym strumieniem kierować. W większości przypadków technika kończy się śmiercią wroga.
koszt - 350pkt Many

Adurna Baakura
Wodne tornado(III)
Tylko dla smoków!
Smok wypuszcza z ust potężny powiew lodowatego powietrza z małymi odłamkami lodu który owiewa przeciwnika zamykając go w lodowym tornadzie.
Koszt: 600pkt Magii
Brisingr
Iskry (I)
Tworzy niewielkie iskry które strzelają z naszych otwartych dłoni. Nie się w stanie zranić wroga ale mogą nam pomóc w rozpaleniu ogniska lub nadaniu podczas walki przedmiotowi ognistych cech.
U smoków: plucie iskrami.
Koszt - 10pkt Many


Brisingr Paalin
Deszcz ognia (I)
Polega na tym że wyrzucamy z rąk w górę 20 małych kul ognia, które potem spadają na ziemię. Jeżeli kula trafi w przeciwnika poparzy go, jeśli nie możne podpalić teren na który spadła.
koszt - 150pkt Many
U smoków: Wystrzelenie na raz 20 małych kul ognia.

Brisingr Skölir
NIE DLA SMOKÓW
Ognista tarcza (I)
Użytkownik wyprostowuje rękę tworząc przed sobą ścianę ognia która całkowicie go zasłania.
Koszt - 250pktMany

Böetq istalri
Ognista Fala uderzeniowa (I)
Jest to atak polegający na tym ze gracz wytwarza gorąca fale uderzeniową która ogólnie tylko daje oparzenie (lekkie) jednak gdy coś łatwo i średnio palnego jest w pobliżu automatycznie się podpala ( Istoty mało odporne na ogień mogę strasznie oberwać od tego) atakuje wiele wrogów
koszt - 250pktMany

Brisingr suur
Ognisty pocisk (II)
Czar net polega na stworzeniu między dłońmi sporej kuli ognie którą możemy pchnąć w przeciwnika.
U smoków: Polega na skoncentrowaniu odpowiednich związków w płucach, a następnie wypluciu ich w formie olbrzymiej kuli ognia. Kulę można wykorzystać na dwa sposoby : zaatakować nią blisko stojącego przeciwnika i natychmiast zgasić, nie pozwalając na to, by poszła dalej, lub wysłać ją w kierunku dalej położonego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to duża i w przypadku trafienia wroga zyskuje on pokaźne poparzenia, które mogą nieźle poprzeszkadzać w dalszej walce.
koszt - 200pkt Many

Brisingr kiire
Kula Ognia (III)
Ten czar jest niemalże identyczny jak Brisingr suur, z tym że kula mknie z niezwykłą prędkością i jej uniknięcie jest bardzo trudne.
koszt - 300pkt Many

Brisingr leitte
Ognista osłona (II)
Rozrzucamy w okół siebie drobiny iskier i ognia które zaczynają wirować wokół nas tworząc coś na wzór kopóły, która może spalić strzały i skutecznie uniemożliwić zbliżanie się do nas.
koszt - 500pkt Many

Brisingr õhk
Smoczy Oddech (I)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na stworzeniu ognia w pysku ale ugaszeniu go tuż przed wypluciem. Wydychane powietrze zaczyna robić się niezwykle gorące, piecze skórę przeciwników, powoduje, że pocą się i czują dyskomfort, lecz to nie wszystko... Po około sześciu sekundach temperatura powietrza zwiększa się o tyle, że w powietrzu wytwarza się spora ilość nieukształtowanego ognia, która z dość dużą szybkością uderza we wroga.
koszt - (gorące powietrze) 20pkt Many
koszt - (nieukształtowany ogień) 250pkt Many

Brisingr Jõgi
Rzeka Ognia (II)
tylko dla smoków!
Umiejętność polega na zmieszaniu związków tworzących ognień ze śliną. Z tej właśnie mieszanki powstaje ciekła magma, którą smoki tworzą w gardle. Muszą wypluć ją natychmiast, ponieważ parzy ona gardło i pysk - przy zwlekaniu choćby przez parę sekund można nieźle się poparzyć. Magma z dużą szybkością uderza we wroga i może spowodować naprawdę ciężkie poparzenia, po czym na dodatek zastygnąć, zamykając przeciwnika w twardym więzieniu. Jest bardzo niewiele sposobów na oswobodzenie się z takiej pułapki.
koszt - 400pkt Many

Brisingr suitsu
Dym(II)
Tylko dla smoków!
Smoki wydmuchują z nozdrzy olbrzymie ilości ciemnego dymu, który utrudnia zlokalizowanie ich prze wrogów.
koszt - 50pkt Many

Brisingr voog
Strumień ognia(III)
Tylko dla smoków!
Umiejętność polegająca na wypluciu dużej ilości ognia. Jest to ulubiona forma używania ognia przez smoki. Ogień formuje się w ogromny strumień, posiadający niezwykłą szybkość. Niestety, jeśli nie posiadamy odpowiedniego przeszkolenia, nie możemy owym strumieniem kierować. W większości przypadków technika kończy się śmiercią wroga.
koszt - 350pkt Many

Brisingr Baakura
Ogniste tornado(III)
Tylko dla smoków!
Smok wypuszcza z ust potężny powiew gorącego powietrza z małymi promieniami który owiewa przeciwnika zamykając go w gorącym tornadzie.
Koszt: 600pkt Magii


Smok-Natura(zielony)
Umiejetnosci:Latanie,Zionięcie ogniem,Drapniecie,Kopnięcie,Uderzenie Ogonem
imie smoka-Daimano
złoto-188882 G
umiejętność specjalna-Pieśń Lasu, Sojusznik Mistycznych Zwierzat Natury
ulubiona potrawa-niebieski wywar
ulubione miejsce-du velden varden
dom-Dom smoczych jeźdzcow
Staty
szybkosc:100
siła:100
Zwinnosc:100
Celność:100
Saturo
Pd:wszystko
Zwinnosc 100
Sila 100
Szybkosc:100
Wola 100
HP 1000
SW 1000
Ekwipunek : Miecz jeździca 60 atk 50 def ,Pełna Zbroja Płytowa def 90,Pawęż Ochronna obr 30 , Łuk Z Drzewa Exiva Atk 50 def 3 , Strzały Z Łabędzich Piór atk 40  90 strzał

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.h3wodka.pun.pl www.dbwars.pun.pl www.nickcave.pun.pl www.pivotanimator.pun.pl www.slrr-polmulti.pun.pl